مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 15:252021-11-22ورزشي

لیگ دسته اول فوتبال کشور | توقف خانگی رایکا در برابر ویستاتوربین


تیم فوتبال رایکای بابل در دیدار خانگی و در استادیوم شهدای سیمرغ برابر میهمان خود تیم ویستاتوربین به تساوی یک یک دست یافت و متوقف شد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی  از سری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز دو تیم رایکا بابل و ویستاتوربین تهران به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

رایکا نیمه اول را طوفانی آغاز کرد و نسبت به حریف برتری خود را دیکته کرد اما یاران پیروز قربانی هرچه زدند به در بسته خوردند تا نیمه اول این دیدار بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم و روی غفلت مدافعان رایکا، مرتضی حسینی درون محوطه جریمه بابلی ها صاحب توپ شد و با پاس درعرض برای مهرداد قاسمی نژاد، دروازه بابلی ها را باز کرد.

اما تعویض های پیروز قربانی در نیمه دوم کار ساز شد و چند دقیقه پس از گل اول تیم ویستا، برهان عابدی با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه، توپ را به جواد غلامی رساند و او نیز با ضربه ای زیبا و دقیق، دروازه حریف را باز کرد.

این پایان کار نبود و با دستورات پیروز قربانی، رایکا سراسر حمله شد و حتی رضا عبدی تیرک دروازه حریف را نیز به لرزه در آورد اما این کافی نبود و در روزی که بابلی ها مستحق برتری بودند، به تساوی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته اول فوتبال کشور | توقف خانگی رایکا در برابر ویستاتوربین

لیگ دسته اول فوتبال کشور | توقف خانگی رایکا در برابر ویستاتوربین